VEELGESTELDE VRAGEN.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stel hem dan gewoon via het contactformulier.

Onze wachtrij app kun je vinden op de url https://app.wachtrijtje.nl.

Inloggen bij de wachtrijtje.nl App

Om als beheerder de app te kunnen gebruiken kan je inloggen op https://app.wachtrijtje.nl/login, gebruik de gebruikersnaam van de website en het per email toegezonden wachtwoord om je aan te melden bij de app.

Scan de QR-code met je smartphone die bij de kraam, foodtruck of winkel wordt getoond op een scherm of poster, je komt dan automatisch in de app (soms moet je eerst op de link klikken) en je krijgt een volgnummer toegewezen.

Stap 1 – Scan de QR-Code:

QR-Code scannen

Stap 2 – Klik op de link die je telefoon weergeeft:

Scan de QR code

Stap 3 – En je hebt een volgnummer gekregen:

App nieuw volgnummer gekregen

Wanneer je één van de abonnementen hebt besteld en de aanvraag is verwerkt (dit gaat meestal binnen 10-15 minuten) dan ontvang je van ons een email met je wachtwoord voor de app, je gebruikersnaam is dezelfde als waarmee je de bestelling hebt gedaan, daarmee kun je inloggen op https://app.wachtrijtje.nl.

Als je na 45 minuten nog steed geen email hebt ontvangen van ons (check wel even je spam folder) dan kun je contact opnemen met ons via de contact pagina of een email te sturen naar info@wachtrijtje.nl.

Vermeld daarbij dat je nog geen inlog email hebt ontvangen, dan kunnen wij gaan kijken voor je wat er aan de hand is en dit samen met jou zo snel mogelijk oplossen.

De openingstijden kun je alleen wijzigen als je en abonnement met een service contract hebt, voor meer informatie kun je mailen naar info@wachtrijtje.nl of gebruik het contact formulier.

Wanneer je de openingstijden hebt ingesteld krijgen gebruikers een ‘Momenteel gesloten’ scherm te zien wanneer zij de QR-Code scannen buiten de openingstijden.

Het antwoord is ‘JA’, je kunt de app met meerdere medewerkers tegelijk gebruiken, dat doe je door naar de inlogpagina op https://app.wachtrijtje.nl/login en voer je gebruikersnaam en wachtwoord in.

Doe geen enter of klik op ‘Inloggen’, maar gebruik de knop ‘Balie medewerker inloggen’.

Je krijgt dan een eenvoudiger applicatie scherm die ook heel goed werkt op kleine mobiele apparaten zoals een smartphone.

Wanneer je een volgnummer hebt en je bent de eerst wachtende dan krijg je een popup melding in je browser en daarna blijft er een melding knipperen in je scherm dat je bijna aan de beurt bent.

Eerst krijg je een popup:

Popup van eerst wachtende in de rij

Daarna blijft er een melding in je scherm staan:

Eerst wachtende in de rij
QR-Code scannen
Volgende klant scherm

Het scherm met de QR-code voor de gasten/klanten om te scannen en een volgnummer te verkrijgen is https://app.wachtrijtje.nl/company/board, je komt hier niet als je je net hebt aangemeld, je kunt dit scherm openen via het ‘Volgende Klant‘ scherm (zie tweede afbeelding), dit is tevens het scherm dat opent na het aanmelden.
Wanneer je in dit scherm op de knop ‘QR-Code scannen

De QR-Code scannen pagina kun je gebruiken om bijvoorbeeld uit te printen en op te hangen waar je wilt of om op een tablet ergens neer te zetten, zodat je klanten / gasten de code kunnen scannen om een volgnummer te verkrijgen.

Iedereen die de wachtrij wil beheren voor zijn foodtruck, marktkraam of winkel heeft een geautoriseerde account nodig om de app te kunnen gebruiken, daarvoor moeten wij een identificatie uit voeren om te zien of je echt bent wie je zegt dat je bent, daarvoor betaal je de eerste termijn (als je gekozen hebt voor een product zonder gratis periode).

Daarnaast geef je met deze betaling toestemming om na de eerste periode het termijnbedrag automatisch van je rekening af te schrijven.

Wanneer je een volgnummer hebt en je bent de eerst wachtende in de rij dan zal niet al te lang daarna de popup melding komen dat je aan de beurt bent en als je de melding weg klikt dan zal binnen een paar seconden je scherm groen kleuren.

Je bent NU aan de beurt!!

Eerst krijg je een popup:

Je bent aan de beurt popup

Daarna kleurt je scherm groen:

Je bent aan de beurt